Ako vrátiť či reklamovať tovar?

Vrátenie tovaru

Nie ste spokojní so svojím tovarom?

Tovar môžete do 14 dní od doručenia zdarma vrátiť bez udania dôvodu. Postupujte prosím týmto spôsobom:


  1. Vyplňte formulár Odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám prišiel spolu s objednávkou, a nepoužitý tovar v pôvodnom stave so všetkými visačkami zabaľte do balíčka.

  2. Kontaktujte nás na tel. čísle 0948 766 535 alebo na emaile info@misteroptic.sk a my vám objednáme odvoz Vášho balíčka cez zásielkovú službu PPL.

  3. Nasledujúci deň Vás bude kontaktovať vodič prepravnej služby, ktorý balíček vyzdvihne a doručí späť k nám. Dopravné neplatíte, je pre Vás tiež zadarmo. Uchovajte si prosím doklad o zaslaní tovaru, pokiaľ Vám nepotvrdíme, že sme tovar prijali.

  4. Po doručení balíčka Vám Peniaze obratom vrátime späť na Váš bankový účet, najneskôr však do 14 dní.

 

 

Reklamácia

V prípade, že s tovarom nie je niečo v poriadku, prosíme Vás, aby ste nám o tom čo najskôr dali vedieť (či už telefonicky alebo e-mailom). Sprostredkujeme ihneď odvoz Vášho balíčka cez zásielkovú službu PPL. Dopravné späť je pre Vás zadarma.

V balíčku by nemala chýbať kópia faktúry a popis Vašej reklamácie. Pre vybavenie reklamácie máme zo zákona danú lehotu 30 dní, snažíme sa však reklamácie vybavovať čo najrýchlejšie.

 

Neviete si rady? Kontaktujte nás.

Tel: + 0948 766 535

info@misteroptic.sk